Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn reservering annuleren?
Hoe kan ik mijn reservering veranderen?
Hoe werkt het precies?
Hoe wordt mijn reservering bevestigd?
Hoe kan ik een kinderzitje bestellen?
Ik heb een rolstoel plaats nodig in de auto. Wat nu?
Hoeveel vervoerders zijn aangesloten?
Hoeveel bedragen de annuleringskosten?
Wat moet ik allemaal meenemen als bewijs van mijn reservering?
Wat moet ik doen als het gereserveerde voertuig niet verschijnt op de afgesproken locatie?
Wat als het ophaalpunt anders moet zijn als ik al geboekt heb?
Hoeveel bagage kan ik meenemen?
Wat moet ik doen als mijn bagage kwijt is geraakt bij aankomst en ik daardoor te laat bij mijn vervoerder aankom?
Wat moet ik doen indien de reservering goed is verlopen maar ik geen bevestigingsemail ontvang?
Wat moet ik doen als mijn vlucht veel te laat vertrekt of geannuleerd wordt?
Hoe zit het met terugbetalingen?
Welke betalingsmethoden zijn beschikbaar?
Welke vervoersklassen (categorieën) worden aangeboden en wat zijn de verschillen?


Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

U kunt uw reservering annuleren door in te loggen in uw profiel en daar via het hoofd-menu-item "Mijn account instellingen" op "Boekingen" (rechter kolom) te klikken. U kunt daar de gewenste rit selecteren en deze middels de rode knop annuleren.

Mocht u nog geen profiel gemaakt hebben dan kunt u dat direct doen door u te registreren waarna u, middels bovenstaande procedure, de rit kunt annuleren.

U dient te allen tijde een bevestiging van de annulering te ontvangen. Wij storten automatisch het bedrag binnen 14 dagen terug conform de voorwaarden.


Hoe kan ik mijn reservering veranderen?

U kunt uw reservering veranderen door in te loggen in uw profiel en daar via het hoofd-menu-item "Mijn account instellingen" op "Boekingen" (rechter kolom) te klikken. U kunt daar de gewenste rit selecteren en deze middels de blauwe-knop Wijzigen.

Mocht u nog geen profiel aangemaakt hebben, dan kunt u dat direct doen door u te registreren waarna u, middels bovenstaande procedure, de rit kunt wijzigen. Gebruik voor de registratie hetzelfde email adres dat u voor uw boekingen gebruikt.
Als u een wijziging wil aanbrengen op dezelfde dag als de rit, dan bestaat de kans dat de vervoerder deze wijziging niet op tijd ziet. Indien u reeds een voucher van ons hebt ontvangen, neem dan altijd rechtstreeks contact op met de vervoerder aangaande de wijziging.


Hoe werkt het precies?

Stap 1
Vul de route, datum en tijd in.
Let op, indien u naar een vliegveld gebracht moet worden, calculeer dan de extra tijd voor de reis en wachttijd op de luchthaven. VUL DUS NIET DE VERTREKTIJD VAN UW VLUCHT IN ! Indien u opgehaald wil worden op het vliegveld dan geef de landingstijd van de vlucht aan. Mocht u om welke reden dan ook op een specifiek tijdstip afgehaald willen worden, later dan de landingstijd, dan dient u dit (bij een buitenlandse rit in het Engels!) aan te geven in de "notes to driver" in stap 3. Let op, de chauffeur kan dan niet meer inspelen op enige vertragingen in de vluchttijd!

Stap 2
Selecteer de gewenste voertuigklasse

Stap 3
Vul uw persoonsgegevens in en selecteer een betaalmethode. Geef hier uw eventuele verzoeken aan de chauffeur zoals kinderzitjes, fietsen, aangepaste ophaaltijd na landing, etcetera.

Bevestiging
Na de betaling ontvangt een bevestiging van uw boeking per e-mail en SMS. Controleer deze goed!

Voucher
U ontvangt uiterlijk 24 uur voor uw eerste rit een voucher per email en SMS. De voucher dient u te tonen als vervoersbewijs bij de chauffeur. Op de voucher staan ook de contactgegevens van uw chauffeur zodat u ter plaatse direct contact met elkaar kunt opnemen als dat nodig is.

Vervoer
Uw chauffeur staat op de door u gereserveerde tijd en plaats klaar op het ophaaladres. Als u van de luchthaven vertrekt, wacht uw chauffeur u op met een naambordje bij de ontmoetingsplaats. Toon de chauffeur uw voucher en laat u comfortabel naar uw bestemming vervoeren


Beoordeel onze service
Wij willen graag weten hoe u onze website beoordeelt en hoe u de service van onze chauffeurs beoordeelt. Daarom ontvangt u na afloop van uw rit(ten) van ons een verzoek voor een korte beoordeling.


Hoe wordt mijn reservering bevestigd?

U ontvangt een reserveringsbevestiging per email + SMS en een email met het betaalbewijs. Na acceptatie van de gereserveerde rit door de vervoerder ontvangt U een voucher per email uiterlijk 24 uur voor uw eerste rit.


Hoe kan ik een kinderzitje bestellen?

U kunt in stap 3 in het notitie-veld aangeven wat u denkt nodig te hebben. Gebruik hiervoor Engels als taal. Vermeldt svp de leeftijd, lengte en gewicht van uw kind. Het vastzetten van uw kind en de kinderstoel in de auto is uw eigen verantwoordelijkheid. In bepaalde landen wijken de wetten af voor wat betreft kinderzitjes en het al dan niet verplichte gebruik ervan.


Ik heb een rolstoel plaats nodig in de auto. Wat nu?

Als u een rolstoel plaats wenst, kunt u dat aangeven in stap 3 van het boekingsproces. Vermeldt dit aub in Engels! Opvouwbare rolstoelen worden als 1 stuk baggage gezien. Als u een rolstoel plaats nodig hebt dan boek aub altijd een minibusje!


Hoeveel vervoerders zijn aangesloten?

We bieden vervoer aan op meer dan 500 luchthavens en 135 treinstations, met meer dan 1000 vervoerders en meer dan 20.000 voertuigen.


Hoeveel bedragen de annuleringskosten?

Als u niet gekozen heeft voor een annuleringsoptie: Als u uw boeking langer dan 24 uur voor het aanvangstijdstip annuleert, storten wij het totale bedrag terug minus 5 percent administratiekosten (minimum van 10 euro).
In geval van annulering tussen 24 en 12 uur voor het aanvangstijdstip bedragen de annuleringskosten 50% van de totale kosten. Bij annulering tussen 12 en 6 uur voor het aanvangstijdstip storten wij 25% van de totale kosten terug. Er vindt geen restitutie plaats als u uw boeking binnen 6 uur voor het aanvangstijdstip annuleert, hetzelfde geldt voor als u niet komt opdagen. In die gevallen heeft de vervoerder immers al kosten gemaakt die wij hem dienen te vergoeden.

Het is echter mogelijk om een "annuleringsoptie" te kopen voor 2,5% van de boekingsprijs. Indien u hiervoor kiest, ontvangt u het gehele bedrag, dus 100%, terug bij annulering vóór de ophaaltijd.


Wat moet ik allemaal meenemen als bewijs van mijn reservering?

Voor uw rit alleen uw voucher (op papier of digitaal).


Wat moet ik doen als het gereserveerde voertuig niet verschijnt op de afgesproken locatie?

Als het gereserveerde voertuig of de chauffeur niet tijdig aanwezig is op de locatie zoals aangegeven in de voucher, neem dan telefonisch contact op met de vervoerder. Zijn nummer staat in de voucher. Als de telefoon niet beantwoord wordt, kunt u vanzelfsprekend ons nummer bellen.

Wij zullen het probleem zo snel mogelijk oplossen door contact op te nemen met de vervoerder van uw keuze. Als dat niet lukt, boeken wij onmiddellijk alternatief vervoer voor u. Als uiteindelijk mocht blijken dat ook dat niet lukt, storten wij het door u betaalde bedrag binnen enkele dagen terug.

Let op, bel ons altijd op het moment dat u een probleem ondervindt. Als u ons later belt of ons pas een email stuurt als u thuis bent dan kunnen wij u niet meer helpen en zijn dan genoodzaakt 5% (minimaal 10 euro) administratiekosten te rekenen voor het storneren. Klachten dienen te allen tijde binnen 14 dagen gemeld te worden anders kunnen ze niet in behandeling worden genomen.


Wat als het ophaalpunt anders moet zijn als ik al geboekt heb?

Indien u het ophaal- of afzetpunt wil veranderen dan kunt u dat doen door vóór de rit naar uw profiel te gaan op onze website. Mocht u het bestemmingsadres onderweg willen wijzigen dan zal u het verschil in afstand en/of tijd met de chauffeur contant moeten afrekenen. Van een compensatie voor minder gereden kilometers of rijtijd door ons of de chauffeur in geval van een wijziging door u kan geen sprake zijn.


Hoeveel bagage kan ik meenemen?

U kunt 1 standaard koffer met de afmetingen l + b + h max. 158 cm meenemen per persoon. Daarnaast kunt u 1 handtas meenemen per persoon; deze telt uiteraard niet mee voor het aantal stuks bagage. Dit is vergelijkbaar met de afmetingen van bagage voor het reizen per vliegtuig. Als u samen met anderen reist, wijzen wij u erop dat de bagageruimte van de meeste sedans niet meer kan bevatten dat 3 standaard koffers, dus is het wellicht verstandig een minivan te boeken.
Opgepast! In sommige landen is de maximale hoeveelheid bagage bij de wet vastgelegd. Mocht u met meer dan de overeengekomen bagage reizen dan loopt u het risico dat de chauffeur de rit zal weigeren en daarmee verliest u alle recht op enige teruggave van het aankoopbedrag!


Wat moet ik doen als mijn bagage kwijt is geraakt bij aankomst en ik daardoor te laat bij mijn vervoerder aankom?

Neem direct contact op met de vervoerder als uw bagage zoekgeraakt is en laat hem weten wat er gebeurd is. Afhankelijk van de tijd die u nodig hebt om de vermissing van uw bagage te rapporteren, kan de chauffeur op u wachten, of kunt u besluiten de rit te annuleren. De chauffeur zal u laten weten of er extra kosten voor het wachten in rekening worden gebracht. Als dat het geval is, kunt u deze extra kosten direct aan de chauffeur betalen. Mocht u besluiten de chauffeur niet langer te laten wachten en de rit te annuleren, dan wordt het door u betaalde bedrag niet door ons teruggestort, tenzij u een annuleringsoptie hebt gekocht bij het maken van uw reservering en de pickuptijd nog niet is bereikt. Neem contact op met het service center als u de vervoerder niet kunt bereiken op het in de voucher genoemde telefoonnummer.


Wat moet ik doen indien de reservering goed is verlopen maar ik geen bevestigingsemail ontvang?

Als uw reservering juist is verlopen, maar u geen bevestiging heeft ontvangen per e-mail gelieve eerst uw spam (ongewenste mail) map te controleren. Als onze e-mail daar ook niet is aangekomen, neem dan contact opnemen met ons service center.


Wat moet ik doen als mijn vlucht veel te laat vertrekt of geannuleerd wordt?

Bij (grotere) vertaging of annulering van uw vlucht belt u de vervoerder zo snel mogelijk om hem te informeren. Mocht dit nalaten, dan loopt u het risico dat er later niemand op u wacht op de plaats van bestemming.


Hoe zit het met terugbetalingen?

Indien u betaald heeft met Ideal zal de terugbetaling plaatsvinden op de 1st of de 16de van de maand. Indien u betaald heeft met een creditcard zal het geld onmiddelijk worden teruggestort.


Welke betalingsmethoden zijn beschikbaar?

Op dit moment is het mogelijk te betalen met iDEAL, American Express, MasterCard en Visa creditcards en PayPal. Als u op een andere manier wenst te betalen, neemt u dan contact op met ons service center.


Welke vervoersklassen (categorieën) worden aangeboden en wat zijn de verschillen?

Economy Class
De transfer service wordt uitgevoerd door gewone taxi voertuigen (sedan). De voertuigen zijn doorgaans als taxi herkenbaar. Er is een maximum van 3 personen en 3 standaard koffers per auto. Speciale eisen zoals babyzitjes kunnen, afhankelijk van de beschikbaarheid, extra worden geboekt. Mocht u bijzondere hulp nodig hebben, dan kunt u dit aangeven op het moment van de boeking. Tolwegen, parkeren, en eventueel andere toeslagen zijn bij de transferprijs inbegrepen.
Business
Voor reizigers die gemak en efficiëntie waarderen voor een betaalbare prijs. Er worden goed ingerichte private executive sedans ingezet, zoals de Mercedes E-Klasse, BMW 5 serie, Volvo V60, Lincoln Town Car en de Mercedes Viano. Meet & greet airport service: direct na het bagage ophalen wordt u opgewacht door uw chauffeur. Speciale eisen, zoals babyzitjes, zijn afhankelijk van beschikbaarheid als extra te boeken. Mocht u bijzondere hulp nodig hebben, dan kunt u dit aangeven op het moment van de boeking. Tolwegen, parkeren en eventuele andere toeslagen zijn bij de transferprijs inbegrepen.
Limousine
De hoogste standaard in personenvervoer, uitgevoerd met particuliere voertuigen zoals de Mercedes S-Klasse, BMW 7 serie of Audi A8 en zeer deskundige en discrete chauffeurs. Meet & greet airport service: direct na het ophalen van de bagage wordt u opgewacht door uw chauffeur, of een gastvrouw, die u zal meenemen naar het voertuig. Speciale eisen, zoals baby zitjes, zijn zonder meerkosten te reserveren. Mocht u bijzondere hulp nodig hebben, dan kunt u dit aangeven op het moment van de boeking. Tolwegen, parkeren en eventueel andere toeslagen zijn bij de transferprijs inbegrepen.
Minibus
Minibussen zijn voertuigen voor groepsvervoer tot een maximum van 8 personen. Deze voertuigen kunnen in de klasse economy en business worden uitgevoerd. Vervoer per minivan vindt plaats met maximaal 7 tot 8 personen en standaard koffers. Speciale eisen, zoals baby zitjes, zijn afhankelijk van beschikbaarheid als extra te boeken. Mocht u bijzondere hulp nodig hebben, dan kunt u dit aangeven op het moment van de boeking. Tolwegen, parkeren, en andere reglementaire toeslagen zijn bij de transferprijs inbegrepen.

<script type="text/javascript" language="javascript" charset="utf-8">XXX_frameSupport = false;</script>